Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy tylko kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w spotkaniu lub spotkaniu z ewentualnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy najczęściej zaczynają się nimi interesować w chwili chęci wysłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszelkie ważne i przydatne przepisy czy informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie konferencja delegowanie pracowników. Jeżeli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.